Regisztráció

A webáruházban lehetőség van regisztrációval történő és regisztráció nélküli vásárlásra is.
Fontos! Az adataid között mindenképpen add meg a mobiltelefonszámodat, melyen a futárszolgálat el tud érni majd a csomag szállításakor, illetve a Pick Pack Pont és FOXPOST-os szállítás esetén SMS útján értesülsz a megrendelésed érkezéséről. Természetesen a mobiltelefonszámodat egyéb célra nem használjuk fel, és kizárólag nyomós okkal, a megrendeléseddel kapcsolatban keresünk rajta.

Megrendelés

Helyezd a kiválasztott termékeket a kosaradba, majd kattints a "Fizetés" nyomógombra. Ha korábban még nem vásároltál nálunk, add meg számlázási és szállítási címedet, majd a következő lépésben válaszd ki a fizetési módot.
Több szállítási címet is van lehetőség megadni, így például változtathatod, hogy otthonodba vagy munkahelyedre, egyéb címre kéred az aktuális megrendelés szállítását. A címeket a későbbiekben módosíthatod Bejelentkezés után a Felhasználói fiókba belépve.

Ha minden terméket kosaradba helyeztél, melyeket szeretnél megvásárolni, kattints a Fizetés gombra, utána tudod:

  • számlázási és szállítási adataidat ellenőrizni, illetve itt van lehetőség további címet felvenni, ha szükséges. A rendszer az új szállítási címet is elmenti, így a következő vásárlásod alkalmával már csak ki kell választanod, hogy a megadott címek közül melyikre kéred a megrendelésed kiszállítását.
  • szállítási módot kiválasztani
  • fizetési módot választani

Fizetési módok

Lehetőség van előreutalással, utánvéttel és PayPal-on keresztül bankkártyával, illetve PayPal fiókkal fizetni.
Előre utalás esetén a megrendeléstől számítva 2 munkanapon belül a megrendelés értékének bankszámlánkra be kell érkeznie, ennek hiányában a rendelést töröljük.

Szállítás

Lásd: Szállítás

Megrendelés állapota

Megrendelésed állapotáról folyamatosan nyújtunk információt, amíg a különféle feldolgozási folyamatokon megy keresztül. Ezen rendelési állapotokat Bejelentkezés után a Felhasználói fiókodban, az aktuális megrendelés adatai mellett láthatod.

Saját fiók

Amennyiben már rendeltél honlapunkról, akkor lehetőséged van az adataid, szállítási címeid, illetve megrendelésid megtekintésére. Bejelentkezés utána a Felhasználó fiókodban láthatod a korábbi megrendeléseidet, illetve itt van lehetőség a telefonszámod, jelszavad, illetve számlázási és szállítási címeid módosítására.

Hűségpontok

Hogyan szerezd meg őket?

A vavilokids.hu weboldalon megrendelt és kiszállított megrendelések minden 100 Ft-ja után, 1 hűségpontot írunk jóvá a számládon.

A hűségpont mikor kerül jóváírásra?

A törzsvásárlói pontok a csomagok kézbesítését követően kerülnek jóváírásra Felhasználói fiókodban.

Hűségpontjaid aktuális mennyisége

Bejelentkezés után a Felhasználói fiók/hűségpontjaim menü alatt.

Mire és hol tudod beváltani a hűségpontokat?

Amikor úgy érzed elég hűségpontot gyűjtöttél össze, az összegyűjtött hűségpontokat kuponra tudod beváltani, a Felhasználói fiókod/Hűségpontjaim menüpont alatt. 1 hűségpont = 1 Ft.
A kupont a vavilokids.hu webáruházban kapható bármely termékre fel tudod használni.
A gyűjtött hűségpontok csak és kizárólag kedvezmény igénybevételére használhatók fel, készpénzre nem váltható át.

Általános információk

A szállítási költség nem csökkenthető hűségpontokkal.
Pontgyűjtő rendszerünkhöz automatikusan, első vásárlásod alkalmával csatlakozol.
Termék visszaküldése esetén a termék után a vásárláskor kapott hűségpontokat levonjuk a hűségpont számládról.
Különböző vásárlók hűségpontjainak összevonása nem lehetséges, más törzsvásárlóra a hűségpontok nem ruházhatók át.
A vavilokids.hu törzsvásárlói rendszere határozatlan időtartamú. Cégünk jogosult bármikor megszüntetni a pontgyűjtő programot, melyről a törzsvásárlók számára értesítést küld.

Maradt olyan kérdés, amire nem kaptál választ?

Amennyiben nem találtál választ a kérdésedre, vagy van olyan információ a fent szereplő leírásban, mely számodra nem egyértelmű, kérjük, jelezd a kapcsolat menüpontban vagy a vavilokids [kukac] vavilokids.hu e-mail címen. Együttműködő segítségedet előre is köszönjük.